همه ما تلاش میکنیم برای درآمد بیشتر و بدست آوردن پول و در نهایت زندگی بهتر. پس خیلی طبیعیه که اون فردی هم که تلاش میکنه واسه تبدیل شدن به فروشنده حرفه ای هدف نهاییش تبدیل کردن تمام توانایی هاش به پول. اما باید حواسمون باشه و بدونیم اونایی که خوب پول درمیارن و موفق شدن چکار میکنن!

شما وقتی هدف دارید و میدونید دارید در چه مسیری برای رسیدن به اون حرکت می کنید دیگه نباید دید منفی داشته باشید، نباید مایوس بشید و یا برعکسش زیادی به همه چیز و همه کس خوشبین باشید، باید واقع گرا باشید و با منطق و عقل سلیم کارها رو مدیریت کنید.

شما باید به تمام اموری که برای رسیدن به هدف لازمه تلاش کنید، نمیشه یه گوشه نشست و منتظر بود تا همه چیز خودش اتفاق بیفته، تو این مسیر باید حرکت کرد، حال خوب داشت و به کارهایی که انجام میدید ایمان داشته باشید.

هیچ کاری رو و هیچ هدف اصلی رو نباید به زور و از روی اجبار انتخاب و انجامش بدید، اگر علاقه و شور واشتیاق نداشته باشید مطمئن باشید که به هدف نمی رسید و پول درنمیارید، هدف دوست نداشتنی هدف نیست، هدفی که وقتی بهش فکر می کنید و تصورش میکنید اشکتون در نیاد، نفستون به شماره نیفته، خوابو از چشمتون نگیره هیچ ارزش نداره هیچی نیست، جمع یه سری کارهای بیهوده و تلف کردن عمرتونه!

باید علم رسیدن به هدفتون رو کسب کنید، درموردش آگاهی کامل داشته باشید تا بتونید بهش برسید و بهترین مسیر رسیدن رو هم انتخاب کنید تا به پول تبدیل بشه!

پس اگر هدفی رو که دوست دارید انتخاب کردید، دانش لازم رو هم کسب کردید و یا در مسیر اقداماتتون در حال کسب دانش هم هستید دیگه نترسید، اعتماد به نفس داشته باشید و با قدرت و تمام توان جلو برید. احساساتی نشید به جز برای انگیزه دادن به خودتون، همیشه از این نعمت خدادادیه احساسات به نفع خودتون استفاده کنید، احساسات دقیقا چراغ چک شما هستن، هر موقع دیدید احساستون خوب نیست بدونید دارید در راه انحرافی حرکت می کنید، ایست کنید، عواملی که باعث شدن احساستون منفی بشه رو پیدا کنید ، حذف و یا مرتفعشون کنید و زمانی که احساستون خوب شد دوباره حرکت کنید.

یادمون نره که پول اصلا چیز بدی نیست، اگه وقتی به پول فکر میکنید احساستون بد میشه بخاطر آموزش ها و تربیت مالی اشتباهیه که در دوران آموزش ابتدای و بعدها در مورد پول وجود داشته!

شما وقتی با استفاده از همه کارهایی که گفته شد و با اشتیاق فراوان به هدفتون فکر میکنید و بهش نزدیک میشید ایمان داشته باشید که پول هم براتون اتفاق می افته!

 

جواد سرائی